tisdag 31 mars 2009

Min arbetsplats. Inledning

Jag har funderat mycket på mitt jobb, människorna där och hur de hänger ihop. Företaget är numera ganska litet - mindre än 200 anställda globalt - men vi var runt 1500  när jag började där.

För att göra en lång historia kort. Jag var anställd där i 7 år. Blev uppsagd, men jobbar fortfarande för dem som egen företagare. Dvs jag utför konsultuppdrag åt dem och skickar faktura. Jag kommer nog att berätta mer om min roll i företaget någon gång men orkar inte just nu.

Jag tänkte berätta lite om människorna som jobbar där. De flesta har jag inte ens sett på över 3 år eftersom jag har jobbat på distans. Så jag får reservera mig för felaktigheter. Människor har kommit och gått sen dess. 

Jag tänkte plocka ut en handfull människor och beskriva dem och vad de gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar